Хибридна технологија
Предности на 100% електричен режим на хибридни возила
5те „нема“ - удобно возачко искство

Нема бука

Нема менување на брзини

Нема вибрации

Нема CO2 емисии

Нема мирис на гориво
На кој принцип работат хибридните возила?
EMP2 платформа
Новата EMP2 платформа (CMP) е развиена со цел перфектно да ги интегрира специфичните компоненти на секоја енергија, без при тоа да наштети на перформансите.
Plug-in хибриден мотор
КОМБИНАЦИЈА НА ЕЛЕКТРИЧЕН И БЕНЗИНСКИ МОТОР
Моторот 1.6L PureTech е адаптиран со стартер-алтернатор и специфичен преден дел за ладење. Развива 180 КС на HYBRID и 200 КС на HYBRID4 верзијата.
НОВ ЕЛЕКТРИЧЕН АВТОМАТСКИ МЕНУВАЧ
Моторот PureTech е комбиниран со новиот е-ЕАТ8 8-степени автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор развива 100 КС / 80 kW на предната оска.
Plug-in хибриден мотор
КОМБИНАЦИЈА НА ЕЛЕКТРИЧЕН И БЕНЗИНСКИ МОТОР ОПТИМАЛНИ И НЕЗАБЕЛЕЖЛИВИ ПРЕНОСИ
За промена на преносот помеѓу електричен мотор и мотор со внатрешно согорување, се користи нов претварач на вртливиот момент, со повеќе ламели-плочки, кој обезбедува за 60 Nm поголем момент и подобра реакција.
ЕЛЕКТРИЧНА ЗАДНА СУСПЕНЗИЈА
На верзијата HYBRID4, multi-link задната оската е опремена со 100 КС / 80 kW електричен мотор за да се обезбеди погон на сите 4 тркала, без да има влијание на внатрешноста.Plug-in хибриден мотор
КОМБИНАЦИЈА НА ЕЛЕКТРИЧЕН И БЕНЗИНСКИ МОТОР
Моторот 1.6L PureTech е адаптиран со стартер-алтернатор и специфичен преден дел за ладење. Развива 180 КС на HYBRID и 200 КС на HYBRID4 верзијата.
НОВ ЕЛЕКТРИЧЕН АВТОМАТСКИ МЕНУВАЧ
Моторот PureTech е комбиниран со новиот е-ЕАТ8 8-степени автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор развива 100 КС / 80 kW на предната оска.
Plug-in хибриден мотор
КОМБИНАЦИЈА НА ЕЛЕКТРИЧЕН И БЕНЗИНСКИ МОТОР ОПТИМАЛНИ И НЕЗАБЕЛЕЖЛИВИ ПРЕНОСИ
За промена на преносот помеѓу електричен мотор и мотор со внатрешно согорување, се користи нов претварач на вртливиот момент, со повеќе ламели-плочки, кој обезбедува за 60 Nm поголем момент и подобра реакција.
ЕЛЕКТРИЧНА ЗАДНА СУСПЕНЗИЈА
На верзијата HYBRID4, multi-link задната оската е опремена со 100 КС / 80 kW електричен мотор за да се обезбеди погон на сите 4 тркала, без да има влијание на внатрешноста.Plug-in хибриден мотор
КОМБИНАЦИЈА НА ЕЛЕКТРИЧЕН И БЕНЗИНСКИ МОТОР
Моторот 1.6L PureTech е адаптиран со стартер-алтернатор и специфичен преден дел за ладење. Развива 180 КС на HYBRID и 200 КС на HYBRID4 верзијата.
НОВ ЕЛЕКТРИЧЕН АВТОМАТСКИ МЕНУВАЧ
Моторот PureTech е комбиниран со новиот е-ЕАТ8 8-степени автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор развива 100 КС / 80 kW на предната оска.
Plug-in хибридна батерија
ЛИТИУМ-ЈОНСКА БАТЕРИЈА
Високонапонската литиум-јонска батерија (300 V) се наоѓа под задните седишта и на верзиите HYBRID и HYBRID4 (4WD). Батеријата има капацитет помеѓу 11,8 kWh* и 13,2 kWh**. Батеријата има 8-годишна гаранција или 160.000 km за 70% од нејзиниот капацитет за полнење. Со цел да се оптимизира емисијата на СО2, изберете возење во целосен електричен режим за дневно возење низ град. Може да достигнете до 135 km/h во електричен режим пред да се вклучи моторот со внатрешно согорување. *За 508 и 508 SW plug-in хибридите **За 3008 plug-in хибрид
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ Е-ЕАТ8 МЕНУВАЧ
PureTech моторот е креиран со 8 степен е-ЕАТ8 автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор произведува 100КС/80kW на предната оска.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ НОВА ФУНКЦИЈА “BRAKE”
Возачот може да ја активира функцијата “Brake” (моторно кочење) која му дозволува на возилото да забави без при тоа да се употреби педалата за сопирање. Истовремено и овозможува на батеријата да се наполни, особено при управување по удлонина. Во режим “Drive” со едноставно повлекување на селекторот наназад на автоматскиот менувач, се активира функцијата “Brake” (моторно кочење).
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ 4 РЕЖИМИ НА ВОЗЕЊЕ
Electric: дифолтен режим кој максимално ги користи перформансите на електричното возило.
Hybrid: овозможува управување со електричен и мотор со внатрешно согорување, во зависност од вашиот стил на возење, како и типот на патеката по која управувате.
Sport: уживајте во максималните перформанси на моторот во комбинација на двата мотори.
Comfort: комбинира хибриден режим со комфорот на активната суспензија, со цел да овозможи подобро држење на патот, обезбедувајќи оптимален комфор.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ НОВА ФУНКЦИЈА е-SAVE
Со функцијата e-SAVE возачот може да одвои резерва на електрична енергија што ќе се користи кога е потребно. Оваа функција овозможува, на пример, да се задржи резервата на електрична енергија за области со ограничен сообраќај. Достапна од e-SAVE менито на екранот на допир, доволно е да одберете режим „Zero emission“ на селекторот на режим на возење за 100% електрично управување.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ PEUGEOT i-COCKPIT®
PEUGEOT i-COCKPIT® ги прикажува потребните информации при возење, во видното поле на возачот. Тој може да се конфигурира и прилагоди. Десно на дигиталната инструмент табла има мерач на моќност поделен на 3 зони: -ЕСО за оптимизација на потрошувачите на енергија -POWER за подинамично возење -CHARGING за моменти кога батеријата се полни Два мерачи се распоредени на двете страни на инструмент таблата: едниот за гориво, другиот за електрична енергија. Под овие два мерачи е прикажана достапната автономијата во километри.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ Е-ЕАТ8 МЕНУВАЧ
PureTech моторот е креиран со 8 степен е-ЕАТ8 автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор произведува 100КС/80kW на предната оска.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ НОВА ФУНКЦИЈА “BRAKE”
Возачот може да ја активира функцијата “Brake” (моторно кочење) која му дозволува на возилото да забави без при тоа да се употреби педалата за сопирање. Истовремено и овозможува на батеријата да се наполни, особено при управување по удлонина. Во режим “Drive” со едноставно повлекување на селекторот наназад на автоматскиот менувач, се активира функцијата “Brake” (моторно кочење).
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ 4 РЕЖИМИ НА ВОЗЕЊЕ
Electric: дифолтен режим кој максимално ги користи перформансите на електричното возило.
Hybrid: овозможува управување со електричен и мотор со внатрешно согорување, во зависност од вашиот стил на возење, како и типот на патеката по која управувате.
Sport: уживајте во максималните перформанси на моторот во комбинација на двата мотори.
Comfort: комбинира хибриден режим со комфорот на активната суспензија, со цел да овозможи подобро држење на патот, обезбедувајќи оптимален комфор.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ НОВА ФУНКЦИЈА е-SAVE
Со функцијата e-SAVE возачот може да одвои резерва на електрична енергија што ќе се користи кога е потребно. Оваа функција овозможува, на пример, да се задржи резервата на електрична енергија за области со ограничен сообраќај. Достапна од e-SAVE менито на екранот на допир, доволно е да одберете режим „Zero emission“ на селекторот на режим на возење за 100% електрично управување.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ PEUGEOT i-COCKPIT®
PEUGEOT i-COCKPIT® ги прикажува потребните информации при возење, во видното поле на возачот. Тој може да се конфигурира и прилагоди. Десно на дигиталната инструмент табла има мерач на моќност поделен на 3 зони: -ЕСО за оптимизација на потрошувачите на енергија -POWER за подинамично возење -CHARGING за моменти кога батеријата се полни Два мерачи се распоредени на двете страни на инструмент таблата: едниот за гориво, другиот за електрична енергија. Под овие два мерачи е прикажана достапната автономијата во километри.
Подобрено управување
ЗА УШТЕ ПОГОЛЕМО ЗАДОВОЛСТВО ПРИ ВОЗЕЊЕ Е-ЕАТ8 МЕНУВАЧ
PureTech моторот е креиран со 8 степен е-ЕАТ8 автоматски менувач. Во комбинација со менувачот, електричниот мотор произведува 100КС/80kW на предната оска.